Oudervereniging
Obs De Woelwaters

De Oudervereniging (OV) bestaat uit een team van 7 enthousiaste ouders die het als taak op zich hebben genomen om het schoolteam te ondersteunen. Door het hele jaar heen staan er activiteiten gepland waarbij de Oudervereniging actief is. Denk hierbij aan:

-Sinterklaasfeest
-Kerstviering
-Carnavalsochtend met de optocht
-Schoolreisje
-Schoolfotograaf
-Afscheidsavond groep 8
-Schoolfeest
We ondersteunen het schoolteam bij de volgende sport- en spelactiviteiten:
-Sportdag
-Koningsspelen
-Avond-4-daagse

Ook tussendoor zijn er mogelijkheden voor een extra attentie of een extra activiteit bij heerlijk warm weer of koude winterdagen! Afgelopen jaar hebben we ook een bijdrage kunnen geven voor de aanschaf van de nieuwe speeltoestellen, en een attentie voor de Bibliotheek op School in de Kinderboekenweek, ter promotie van het lezen.

Jaarlijks vragen wij u een ouderbijdrage per leerling voor onder andere bovenstaande activiteiten en de verschillende versieringen op school tijdens diverse thema’s. Naast deze financiële bijdrage is hulp van ouders ook welkom! Er gaan de nodige uurtjes zitten in het organiseren en begeleiden van de diverse activiteiten. Gelukkig kunnen we daarbij ook met regelmaat rekenen op de inzet van enthousiaste hulp(groot)ouders. Mocht u meer willen weten over uw eventuele inzet bij activiteiten op school, vraag ons gerust.

Elke 6 weken komt de OV samen, daarbij is ook een vaste leerkracht van school aanwezig om een goede afstemming met school te hebben. Per activiteit hebben we ons opgedeeld in groepjes zodat we allemaal verdeeld over het jaar actief’ zijn met de onderdelen die ons het meest aanspreken.

Heb je vragen of ideeën? Opmerkingen of suggesties? Je kunt ons altijd bereiken via een van deze ouders.

Leden:
Linda Boel